Z 50 000 Kč měsíčně na 1 000 000 Kč díky online reklamě

O spolupráci

Protože se bavíme o konkrétních číslech nebudeme uvádět explicitně jméno firmy, se kterou spolupracujeme. Nicméně můžeme nastínit, že se na trhu pohybuje již přes pět let, má výdejnu a jde o přeprodej zboží, nikoliv výrobce.

Zadání klienta znělo ve stručnosti takto: Zvyšte za pomocí PPC reklamy obrat eshopu a zároveň snižte procentuální podíl nákladů na obratu. 

Jak spolupracujeme

Převzali jsme pod svou správu Google Ads, Sklik, Zboží a Heureku. Jako první jsme si udělali audit měřících kódů jednotlivých reklamních systémů, kdy se ukázalo, že některé systémy neměří správně. Kódy jsme promptně upravili, neboť co nejpřesnější data jsou pro vyhodnocení efektivity reklamních kampaní stěžejní

Dále jsme si udělali audit reklam, kdy jsme kontrolovali, zda inzerujeme na všechny relevantní produkty z eshopu a naopak odebrali doplňkové zboží s nízkou marží. Upravili jsme texty reklam a přidali nové formáty reklam, které v účtech chyběly. Také jsme se zaměřili na kvalitu feedů a zvýšili počet schválených produktů.

online marketing případová studie

Výsledky

Protože pracujeme s omezeným rozpočtem, tak jsme v průběhu měsíců vyhodnocovali efektivitu jednotlivých reklamních kanálů a realokovali rozpočty do těch efektivnějších, neboť se ukázalo, že méně efektivní kanály měly vyšší rozpočty než ty efektivní. Podobné to bylo s kampaněmi, kampaně, které neplnily cíle jsme pozastavili a rozpočty přesunuly do funkčních.

Celkově se ukázalo, že výkon brzdilo především historicky špatně nastavené měření a dále ten fakt, že se o každý systém staral někdo jiný. Postupně jsme upravovali nabídky, vylučovali irelevantní zobrazení v obsahové síti a dále optimalizovaly kampaně.

Výsledkem naší práce je, že se nám aktuálně podařilo během šesti měsíců zvýšit obrat klienta z cca 50 000 Kč měsíčně na obraty přesahující 1 000 000 Kč měsíčně při nákladech na reklamu 50 000 Kč měsíčně.