O spolupráci Protože se bavíme o konkrétních číslech nebudeme uvádět explicitně jméno firmy, se kterou spolupracujeme. Nicméně můžeme nastínit, že se na trhu pohybuje již přes pět let, má výdejnu a jde o přeprodej zboží, nikoliv výrobce. Zadání klienta znělo…
Blog
Jak přidělit přístup do Google Analytics 4
Zde najdete jednoduchý návod, jak přidat nového uživatele do Google Analytics. Návod pro přidání správce do Google Analytics 4 Přihlaste so do svého Google Analytics na url: https://analytics.google.com/ Ve spodní části klikněte na volbu „Administrátor“ Vyberete účet (Nemáte-li oprávnění, tak Službu)…
Jak vyloučit IP adresy v Google Ads
Jednou z metod, jak optimalizovat výsledky Google Ads, je zamezení zobrazování PPC reklam zaměstnancům ve vaší společnosti. Vaše telefonická podpora, copywriteři i další zaměstnanci často hledají informace o vašem zboží či službách na Google a klikají při tom na vaše…
Co je Sklik?
Dnes si odpovíme na otázku: Co je to Sklik? Sklik je reklamní systém, přes který můžete inzerovat ve vyhledávači Seznam.cz a jeho obsahové síti. Vzhledem k tomu přes něj můžete zobrazovat reklamy cílené jen na české publikum. Hodí se pro…
Sklik cena za reklamu
Častým dotazem ohledně Skliku je cena inzerce v tomto systému. Bohužel nejde nijak paušálně říci, kolik bude reklama na Skliku stát. Nicméně dobrou zprávou pro všechny jistě je, že se dá spravovat už od rozpočtu 1000 Kč / měsíc. To…
PPC reklama Sklik
PPC reklama na Skliku má své místo v marketingovém mixu i v dnešní době ač uživatelé jako fulltextový vyhledávač stále častěji preferují Google a objem hledání na Seznamu se snižuje. Nicméně Sklik nejsou jen textové a produktové inzeráty ve vyhledávání…
PPC konzultant
Občas lidé neví, co si mají pod pojmem konzultant představit. Tak jsem se zde v krátkosti rozhodl nastínit, co je obsahem mé práce. Jakožto PPC konzultant vám pomohu být na očích zákazníků, když hledají vaše produkty nebo služby ve vyhledávačích,…
Jak přidělit přístup na Sklik
Níže najdete jednoduchý návod, jak přidělit přístup do Skliku novému správci. Návod pro přidání správce do Skliku Přihlašte se do Skliku V horní části menu klikněte na svůj email a zmáčkněte „Nastavení“ Nyní už jen stačí v nastavení správně vyplnit…
Konference Digidějovice 2019
Ve čtvrtek 14. února jsem navštívil největší jihočeskou konferenci o online marketingu Digidějovice 2019. Ač se konference věnovala de facto všem kanálům online marketingu, což se ne vždy podaří, řekl bych, že všechny přednášky obsahovaly pojítko, které se zabývalo vyhodnocováním…
Přednáška o propojení SEO a PPC
SEO a PPC se mohou skvěle doplňovat, ale také si mohou škodit. V praxi jsem mnohokrát zažil, jak špatné SEO poškozovalo výsledky PPC. Kdy třeba DSA reklamy vedly na vstupní stránky s nesmyslnými parametry bez produktů, PLA reklamy byly neekonomické a…