PPC reklama Sklik

PPC reklama na Skliku má své místo v marketingovém mixu i v dnešní době ač uživatelé jako fulltextový vyhledávač stále častěji preferují Google a objem hledání na Seznamu se snižuje. Nicméně Sklik nejsou jen textové a produktové inzeráty ve vyhledávání na Seznamu, je to především obrovská obsahová síť, kterou jste schopní oslovit většinu uživatelů českého internetu a velmi přesně na ně zacílit (především bannerovou reklamou). Pod obsahovou sítí si můžete představit inzerci na jednotlivých webech, jako jsou Novinky.cz, Super.cz a mnoho dalších stránek.

Neměli bychom ale zapomínat ani na textové inzeráty. Právě kvůli menšímu objemu vyhledávání často konkurence Sklik opomíjí a ceny za prokliky tam často nebývají tak vyšponované jako v Google Ads. Pokud už konkurenti na Skliku inzerují, tak se také často stává, že cílí jen na velmi omezený počet klíčových slov a je tak mnoho možností pro cílení za nízké ceny.

 

 

Pokud budete chtít se správou Skliku pomoci, tak vám jakožto ověřený partner Skliku rád pomůžu.